onsdag 6 maj 2015

Vad är nu detta?

Här kommer jag att så småningom börja skriva om mina små utflykter och lite längre resor. Min tanke är att dela med mig av guldkorn och smultronställen, ge tips på trevliga ställen man kan besöka samt skriva lite om mina personliga upplevelser när jag är ute på vift.

Efter några månaders uppehåll från bloggandet på min blogg Fröken Kråknäs är det snart dag för mig att börja skriva här. Det riktigt kliar i fingrarna i väntan på att sätta igång. Allra mest längtar jag efter min kamera. Den har legat i dvala en längre tid eftersom lusten att fotografera bara försvann. Då bestämde jag mig för att låta den vila på en hylla i mitt arbetsrum tills det var dags igen, och nu är det dags. Fast inte riktigt än utan någon gång när sommaren är på väg. Välkomna att titta in då eller under tiden som jag håller på att bygga upp sidan.


Katarina


3 kommentarer:

  1. Vad roligt att du kommer tillbaka, har saknat dina texter och bilder!
    Kram Ewa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det gläder mig Ewa! Tack för fina ord.
      /Katarina

      Radera
  2. Åh Hej! Vad kul! Välkommen tillbaka! :) Jag skriver in din nya adress. Är inte så flitig med bloggandet eller att läsa andras. Men det går ju upp och ner.

    Vi "ses"!

    kram Ann-Louise

    SvaraRadera